2018. november 24., szombat

Unboxing - BASC - Árnyvadász Fandom Doboz | Harley

Sziasztok!
Eredetileg a BASC legújabb fandom doboza, pontosabban az Árnyvadászos még szeptember 10-re volt ígérve, viszont a szállítás egyre csak csúszott és csúszott... egészen Novemberig. Nagyon sajnálom, hogy ennyit kellett várni rá, szinte már el is felejtettem, hogy rendeltem ilyet... a lényeg, hogy amikor (végre) megérkezett, arra számítottam, hogy mivel ez a  "búcsú" dobozuk, beleadnak mindent, hogy a lehető legszuperebb legyen a csomag. Sajnos picit csalódtam, 12 ezer forinthoz képest szerintem nem érte meg annyira. :(


A dobozban összesen 8 dolgot lehet találni - ezek között van olyan, ami nagyon elnyerte a tetszésemet, viszont akad olyan is ami nem túlzottan... kezdve magával a csomagolással, kicsit furcsállom, hogy ilyen "egyszerű" díszben érkezett a megszokottól. :/


Az első dolog a csomagból az a Shadowhunters kártya, amin rajta van a többi elem, amit a doboz tartalmaz. Speciel szerintem ez szép lett, + a nyaklánc is kedvenc lett, imádom!^^


Amikor megláttam a Magnus Bane tégelyt, valami Magnusos tárgyra számítottam, valami különlegesre - erre egy sima, fehér fülhallgatót találtam benne. Nem valami egyedi, viszont a dobozka tetszik. :D Az ajakbalzsam az fantasztikus, régóta nézegettem ehhez hasonlókat online, örülök hogy belekerült egy ilyen is a csomagba. :) A tükör is tetszik, úgysincs sok belőle, szóval jól jött. :D


A thermo bögrének különösen örültem, viszont sajnálom hogy nagyrészt fehér, és csak a tetején van kis helyen díszítés, a pohár alátét nagyon cuki - az idézet rajta gyönyörű, viszont itthon nem nagyon használunk alátétet, de díszítésnek is tökéletes. :'D


A párnahuzat fantasztikus döntés volt a BASC részéről, fehér alapon fekete rúnák - tökéletesen illik a szobámba. :D


Az utolsó dolog egy vászontáska volt. Nincs sok nekem belőle, így pedig hogy Árnyvadászos, csak mégjobb az egész.^^

Amit hiányoltam:

- A doboz tartalma összességében tetszett, viszont ahogyan a bejegyzés elején is említettem, nem vagyok teljesen elégedett. A BASC-nak összesen két Fandom doboza volt. Ez, és a Sarah J. Maas-os. Összehasonlítva a kettőt, nekem az sokkal jobban tetszett volna. Pontosabban az elemekre fókuszálva. Például, az Árnyvadász-dobozban is nagyon örültem volna gyönyörű fanart-nak, gyertyának, esetleg minőségibb dolgoknak. Őszintén, szerintem nem érte meg 12 ezerért megvennem ezt. :(

Sajnálom azért, hogy a BASC megszűnt, amikor elindult a csapatuk és sorra rendeltem tőlük, szuper összeállításaik voltak, remek könyvekkel és a témájához kapcsolódó dolgokkal. Remélem egyszer még visszatérnek a piacra. ;)

Pontozás:

Nagy elvárásaim voltak a dobozzal kapcsolatban, reménykedtem hogy nagyon egyedi és különleges dolgokat találok majd benne, ehhez képest amit kaptam nem érte meg az árát... fájó szívvel adok 3 csillagot. :(


xoxo: Harley

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése