2018. november 1., csütörtök

Halloween - idézetek | Hermione

Sziasztok!
Október 31. alkalmából elhoztam nektek 5 könyvből származó halloween témájú idézetet.
Ti meg szoktátok ünnepelni Halloweent? Ha igen, idén beöltöztök valaminek? Kommentbe várom a válaszaitokat!;)


***

"– Hát, mondjuk úgy… halloween volt, és London egész északi részén elment az áram, ezért a halloween partinak korábban lett vége. Mi teljesen fel voltunk pörögve, szerelmesek voltunk, és készen álltunk arra, hogy valami őrültséget csináljunk.
– Te voltál szerelmes – helyesbített Henry. – Mi többiek egyszerűen csak be voltunk rúgva…"

Kerstin Gier - Az álmok első könyve

***

 "Cortez a padján ült és a telefonjával szórakozott, én meg odaálltam elé, mire fél karral átölelt.
     – Minek öltözzek be pénteken? – kérdeztem.
     – Majd kitalálom – legyintett.
     – Helyettem? De hát… – néztem furán.
     – Reni, nem láttál horrorokat, és utoljára mondom, a Harry Potter sem az.
     – Jó, de azért ijesztő, nem? – próbálkoztam.
     – Nem. Bízd rám a halloweent – húzott magához, én pedig mosolyogva megvontam a vállam. Akkor is félelmetes néha a Harry Potter. ☺"

Leiner Laura: A Szent Johanna Gimi 7 - Útvesztő

***

"– Biztonságos lenne odamenni? – kérdezte Clary.
– Hogy a fenébe lenne biztonságos? – csattant fel Jace, mintha a lány a világ legostobább kérdését tette volna fel.
Clary sértődötten nézett rá. – Semmit nem tudok a Tündérek Udvaráról. A vámpírokat meg a vérfarkasokat értem. Azokról elég sok filmet láttam. De a tündérek a kisgyerekeknek valók. Nyolcéves koromban öltöztem tündérnek Halloweenkor. Anya csinált nekem kalapot hozzá.

– Emlékszem. – Simon karba font kézzel dőlt hátra a székén. – Én Transzformer voltam. Pontosabban egy Álca."
Cassandra Clare: Hamuváros

***

"Esküszöm, nincs annál jobb, mint amikor a halloween péntekre esik. Az iskola egész nap pezseg az izgalomtól, mintha az órák kevésbé lennének unalmasak, és a tanárok is sokkal viccesebbnek tűnnek. Filcből készült macskafület ragasztottam szigszalaggal a kapucnimra, és egy farkincát tűztem a farmerom ülepére - még olyanok is rám mosolyognak a folyosón, akik nem is ismernek. Kedvesen nevetnek. Egyszerűen fantasztikus ez a nap."
Becky Albertalli: Simon és a homo sapiens lobbi

***

"Halloween reggelén - azaz a mindenszentek előtti napon a diákok a kastély folyosóit belengő finom sütőtökillatra ébredtek. A kellemes élményt csak tetézte, hogy bűbájórán Flitwick professzor bejelentette: most már eleget tudnak ahhoz, hogy elkezdhessenek tárgyakat röptetni."
J. K. Rowling: Harry Potter és a bölcsek köve


xoxo: Hermione

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése